tisdag 14 oktober 2008

Gryningspatrullen

Gryningspatrullen är igång ordentligt efter sommaruppehållet.
Fasta gäster är:
  • FJS-Niklas som försöker visa att han inte är så dålig för:
  • FJS-Johan som när han inte försöker hålla folk inlåsta tränar för VM i slutet av oktober
  • Robin i sin racelåda, vill egentligen paddla surfski
  • Nomado-Erik, surfskimogul
  • Wild-Erik, undertecknad

Vi saknar

  • Ola Orädd, har han blivit mörkrädd?
  • Joel (var är min våtdräkt?)
  • Simon
  • Pär
  • Henrik
  • Mange
  • Bigge

Givetvis är vem som helst välkommen! Ingen föranmälan, egen säkerhet, trevligt sällskap.

Det verkar bli en bra vinter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wild-Erik, vad är det för fel på SUMO-Erik?/AF

Anonym sa...

Hissa flaggan och tänd marschallerna. I morgon kommer jag. Jag har inte haft några ursäkter utan har bara väntat på att ni skulle säga att ni saknat mig...

Anonym sa...

Ja, jag ska komma... och jag ska ta med din våtdräkt. Har väldigt svårt att stiga upp 0500 för tillfället. Vet inte vad det är, men jag sover (?) kopiöst mycket just nu...